دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک علم و فن آوری شیراز و تقدیر از شرکت پویان

در آستانه هفته دولت، مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین ایشان و هیات همراه، میهمان گرانقدر شیرازی ها بودند که افتتاح پروژه های متعدد و بازدیدهای متنوع همیشه بخشی از برنامه هیات محترم دولت است. اما سفر امروز تفاوتی داشت و آنهم حضور پر رنگ جناب آقای وزیر و همراهان گرانقدر ایشان در پارک علم و فناوری فارس بود.

جناب دکتر واعظی ضمن آنکه قبلاً از طریق ریاست محترم پارک علم و فناوری فارس، جناب دکتر مر، در جریان طرح عظیم چیگل قرار گرفتند از نمایشگاه دستاورهای پارک بازدید و از نزدیک در جریان سامانه چیگل قرار گرفتند. ایشان خطاب به مقامات استان اعم از استاندار محترم، جناب مهندس افشانی و جناب دکتر مر نقل به مضمون فرمودند ” چیگل از آن طرح هایی است که موجب رونق مملکت می شود”.جناب مهندس افشانی، استاندار محترم استان فارس نیز حمایت خود را از این طرح اعلام فرموند.

photo_2016-08-20_14-16-09

طی این مراسم، جناب کتر مر ضمن ایراد سخنرانی و معرفی پارک علم و فناوری فارس به عنوان یکی از 3 پارک برتر کشور از میان 36 پارک ، به معرفی دستاوردهای ارزشمند پارک فارس بواسطه درایت مسئولان پارک و فعالیت های شرکت های دانش بنیان این اکوسیستم ارزشمند پرداختند. ایشان در ابتدا، ” چیگل” را به عنوان یک مکان بازار بزرگ و قابل رقابت با مکان بازارهای بزرگ جهان معرفی فرمودند و آینده روشنی را در پرتو تلاش تیم همیشه پویا و البته حمایت های معنوی پارک برای آن برشمردند.

در پایان این جلسه، از دو شرکت برتر پارک فارس در زمینه صنعت فناوری اطلاعات تقدیر بعمل آمد. شرکت صنایع ارتباطی آوا، که از شرکت های موفق در زمینه تولید تجهیزات مخابرات و سویچ است و نیز شرکت پیک فرزانه پویان (همیشه پویا) در زمینه توسعه سرویس ها و پروژه های برتر ICT در کشور است.

photo_2016-08-20_14-12-38

از دیگر برنامه های بسیار مهم هیات دولت- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا در استان فارس ، تحت نظارت وزارات ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. به منظور تحقق اهداف این مرکز، شورای راهبری این مرکز مشتکل از نمایندگان دولت در استان فارس، دانشگاه، پارک علم و فناوری فارس و نماینده بخش خصوصی تشکیل و احکام ایشان رسماً اعلام گردید.

باعث افتخار که شرکت پیک فرزانه پویان (همیشه پویا) از طرف بخش خصوصی به عنوان نماینده انتخاب گردید و خانم فرزانه دانشمند به عنوان یکی از اعضای این کمیته راهبری منصوب گشت.