پویش گسترده تبلیغات اینترنتی داخلی و بین المللی چیگِل

پویش فعلی و البته مستمر چیگِل، شناسایی، ثبت نام، ارزیابی و جذب و همکاری با تولید کنندگان کالای ایرانی جهت ثبت کاتالوگ الکترونیکی پیشرفته کالاهای ایشان بر بستر چیگِل است.

?? به موازات این پویش، از اول تیرماه سال جاری، با توجه به تنوع تولیدات ایرانی و البته خاص بودن و قابلیت بالای صادرات غالب این کالاهای ثبت شده بر بستر چیگِل، پویش های بازاریابی دیجیتال مستقیم کالاهای چیگِل در حوزه داخلی و خارجی رسماً آغاز خواهد گردید. به نحوی که برای هر کالا، دقیقا کشورهای هدف، نوع بازدید کنندگان و مشتریان هدف مورد هدف و اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.

✅✅ البته همانطور که قبلا عرض شد، به صورت پیش فعال و از طریق تبلیغات مستقیم، از طریق ارتباط با همکاران تجاری چیگِل در کشورهای مختلف، فعالیت های بازاریابی بالغ بر دو ماه است که آغاز گردیده است به نحوی که نمونه سازی شش کالای خشکبار درجه یک ایرانی، برخی از محصولات و کالاهای دانش بنیان و خاص در دست انجام برای مشتریان مشخص و خریدار جدی است.

?? اجرای پویش های تبلیغات رسانه ای و محیطی نیز، به دلیل هزینه بالایی که دارد، متناسب با رشد تعداد تنوع کالا که هدفگذاری ما حداقل شش هزار قلم کالای ایرانی  تا شش ماه آتی است، آغاز خواهد گردید.