جدیدترین های چیگل

موجب افتخار تیم توسعه کسب و کار چیگِل است که طی کمتر از 10 روز گذشته بالغ بر 40 تولید کننده گرانقدر ایرانی به چیگِل پیوسته اند . از کارخانجات تولیدی بزرگ تا تولید کنندگان و صنعتگران خانگی! ایشان در دسته بندی های مختلف اعم از تجهیزات پیشرفته الکترونیکی، لوازم و قطعات یدکی، محصولات باغی و کشاورزی، صنایع دستی، تجهیزات اندازه گیری، کالاهای پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات پلاستیکی، نرم افزارهای رایانه ای، نساجی و پارچه بافی، خرده فروشی کالاهای مصرفی، محصولات دامپروری، ساخت تجهیزات موسیقی، تولید فرش، تولید میوه خشک، تولید نوشیدنی های ایرانی، تولید کننده کفش، ابزار و یراق، لوزام جانبی پرینترهای خارجی و .. می باشند. برنامه ریزی و اجرای برنامه های تبلیغاتی چیگِل در شبکه های ملی کشور اعم از شبکه یک، دو، سه و چهار، در برند سازی چیگِل بسیار موثر بوده است. اعتماد شما تولید کنندگان ایرانی، بزرگترین سرمایه تیم ما (تیم کسب و کار چیگِل) است.

همچنین موجب افتخار تیم فنی چیگِل است که پس از انتشار نسخه جدید چیگِل با وجود توسعه فناوری های جدید که زیرساخت چیگِل را مجهز به فناوری ” مدیریت بیگ دیتا” بر بستر MongoDB نموده است، حتی یک ثانیه اختلال در کارکرد سامانه ایجاد نگردید و مهاجرت به این فناوری بدون هیچ گونه توقف سامانه ((Down Time انجام گرفت. بهبود تجربه کاربری با صفحات محصولات و دسته بندی ها، از نقاط بهبود قابل توجه دیگر در این انتشار بوده است. توسعه زیرساخت تجارت الکترونیک پیشرفته با قابلیت های روزافزون برای شما تولید کنندگان ایرانی به نحوی که تجارت شما بر بستر اینترنت مبتنی بر جدیدترین فناوری های روز انجام پذیرد، مهمترین رسالت تیم ما (تیم فنی چیگِل) است.

تیم راهبری چیگِل همواره رسالت مهم توسعه بازار داخلی و بین المللی را بر عهده دارد:
?توسعه بازارهای خارجی برای تامین کنندگان چیگِل. توسعه بازار کار سختی است. اگر مراحل آن را منطقی و قدم به قدم طی نماییم و اگر قرار بر رعایت قواعد کسب و کار باشد، این فرآیند ابتدا با شناخت بازار خارجی، نفوذ در آن بازار، بازاریابی نمونه ای، برندسازی و اعتماد سازی و در نهایت فروش در بازار خارجی است.

?در ده روز گذشته با پیگیری های مستمر و بازاریابی های مستقیم و الکترونیکی انجام گرفته، محصولات و خدمات چیگِل در عرصه بین المللی تحقیقاً به بیش از 120 شرکت تجاری معتبر در چهار کشور مختلف، معرفی گردیده است و با استقبال مناسبی از طرف ایشان مواجه شده ایم.

⚠️البته شرایط ورود به بازار برای هر محصول بسیار پیچیده و فضا رقابتی است. اما ما طی این مراحل منطقی را پذیرفته ایم و اصطلاحاً در چیگِل، کار را از جای سخت آن آغاز نموده ایم. این سختی لازمه صادرات با نشان و اثر است. وگرنه، انجام صادرات فله ای بی نام و نشان که روش رایج صادرات در کشور است و جز آسیب به تولیدات ایرانی، نتیجه ای در بر نداشته است. راه ساده تر و پرمنفعتی است! مشاهده می کنیم چگونه این روش صادرات، به جایگاه پسته و انجیر کشورمان در دنیا آسیب وارد ساخته است و کار تیم هایی مانند چیگِل را برای ایجاد هویت برای این کالاها بسیار سخت نموده است. اما ما محکم و هدفمند در این راه گام بر می داریم.

خلاصه فعالیت های ده روز گذشته چیگِل در عرصه تجارت خارجی?

? ارتباط با کلیه رایزنان تجاری ایران در کشورهای مختلف، از دیگر فعالیت های تیم راهبری چیگِل ظرف ده روز گذشته بوده است.

? به موازات توجه به بازارهای خارجی، برگزاری جلسات متعدد با تامین کنندگان بزرگ داخلی و ارائه دهندگان خدمات ارزش افزوده بر بستر چیگِل از دیگر فعالیت های مهم تیم راهبری چیگِل بوده است.

? به روز رسانی برنامه های راهبردی بازاریابی و فروش داخلی و خارجی، استراتژی های توسعه شبکه تامین کنندگان و برنامه ریزی فروش خرد بین المللی، از دیگر فعالیت های برنامه ریزی تیم راهبری چیگِل بوده است.

⚠️یک تجربه مهم برای تیم راهبری چیگِل در ده روز گذشته بدست آمد که علاقه مندیم با شما اعضای گرانقدر خانواده چیگِل به اشتراک بگذاریم. البته این تجربه، منجر به تغییر جدی استراتژی چیگِل در مدیریت فرآیند فروش عمده / تجارت عمده خارجی گردیده است.

?چیگِل در تجارت عمده خارجی مبنی را بر اعتماد به تامین کننده گذاشته است. متاسفانه در انجام یک معامله بسیار کلان زعفران که نتیجه چند ماه زحمت و تلاش تیم چیگِل بود، پس از ارتباط مستقیم بین خریدار خارجی و فروشنده ایرانی، فروشنده ایرانی این معامله را در فضای خارج از چیگِل انجام داد و البته این رفتارها نتیجه عدم آشنایی برخی از تولید کنندگان و یا تامین کنندگان ایرانی با اصول و قواعد بازی بلند مدت و برنده – برنده در فضای تجارت است.

?چیگِل استراتژی های خود را در مدیریت تجارت عمده خارجی در دست بازنگری جدی دارد به نحوی که منافع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چیگِل، مشتری و تامین کننده همگی حفظ گردد و به صراحت اعلام می دارد که تامین کنندگانی که اهداف کوتاه مدت و نگاه به آینده ندارند و فرصت طلبی غیر اصولی و غیر حرفه ای دارند، جایگاهی در آینده همکاری با چیگِل نخواهند داشت. اما رویکرد تیم راهبری چیگِل با وجود این ناملایمات، همچنان مبتنی بر اعتماد و همکاری بلند مدت با تامین کنندگان ایرانی است.