بسته های خدماتی بر بستر چیگل

شرکت  توسعه تجارت برنا که از شرکت های معظم و توانمند در زمینه مدیریت خدمات صادرات می باشد و وابسته به هلدینگ بانک صادرات است، شریک راهبردی و استراتژیک چیگل است.در حوزه تجارت عمده خارجی، شرکت توسعه تجارت برنا با نام اختصاری برنا، نقش کلیدی را بر عهده دارد.

این شرکت با تجارب موفق ارزنده در حوزه تجارت کلان، نقش نظارت راهبردی یا همان Super Vision را در مورد سفارشات عمده خارجی بر بستر چیگل بر عهده دارد.

همانطور که در شکل زیر ملاحظه می فرمایید، بر بستر چیگل سه بسته خدماتی در حال توسعه است:

cheegelservicepack

1- خدمات فناوری اطلاعات: در اختیار قرار دادن یکی از پیشرفته ترین مکان بازارهای اینترنتی جهان که مسیر توسعه آن از دو سال پیش آغاز گردیده است و تماماً توسط تیم توانمند ” همیشه پویا” توسعه یافته است. این مکان بازار اینترنتی به عنوان ابزاری توانمند و بی رقیب به تامین کنندگان محترم ایرانی قدرت معرفی، تبلیغ، فروش خرد و نمونه، نمایه سازی و تجارت عمده کالای ایشان را در سراسر جهان می دهد.

2- بسته خدمات مدیریت صادرات: که توسط شرکت برنا و با مدیریت جناب دکتر امیدی کیا، در دست توسعه است. هدف این بسته خدماتی، تحقق این بخش از ماموریت چیگل است:

bornamissiononcheegel

3- بسته خدمات مالی : این بسته توسط تیم راهبری چیگل و البته با همکاری کامل و مساعدت های بانک معظم توسعه صادرات که رسالت آن، توسعه صادرات از طریق ایجاد تسهیلات و بسته های مالی کارآمد است، در دست طراحی و نهایی سازی است و به مرور ارایه می گردد.